, .
partlycloudy_day 15.4℃
Vārda dienu svin: Modra, Francis, Dmitrijs

“Food Union” investē 90 tūkstošus eiro 9 jaunu piena produktu un desertu ražošanā

Food Union , 22-12-2022
“Food Union” investē 90 tūkstošus eiro 9 jaunu piena produktu un desertu ražošanā

Maltīšu baudīšana mājās ir viena no šobrīd aktuālākajām pārtikas nozares tendencēm, tādēļ Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ir radījis deviņu piena produktu un desertu izlasi gatavošanai un ēšanai mājās. Ar jaunumiem papildināts “Dzintars”, “Kārums” un “Jungle Pop” produktu klāsts, “Limbažu piens” ieguvis jaunu izskatu, vienlaikus veikalu plauktos ir atgriezies arī jogurta zīmols “Zilonītis”. Kopējās investīcijas, kas ieguldītas šo jaunumu izstrādē un palaišanā tirgū, ir ap 90 tūkstošiem eiro.

 Universāli piena produkti gatavošanai

Kausēto sieru “Dzintars” klāsts ir papildināts ar diviem jaunumiem – tagad šis tautā iecienītais siers ir pieejams ar ķiplokiem un zaļumiem atsvaidzinoši pikantai garšai, kā arī ar vistas girosu. Pateicoties savai augstvērtīgajai receptei, kuras sastāvā ir siers, sviests un saldais krējums, un krēmīgai tekstūrai, šie kausētie sieri ir piemēroti gan sātīgu sviestmaižu, gan arī zupu un mērču pagatavošanai.

Īpaši nozīmīgi – Latvijas piensaimniecības nozares vēsturiskajam flagmanim jeb zīmolam “Limbažu piens” aprit 100 gadi! Lai cildinātu šo jubileju un godātu kopš 1922. gada meistaru garantētu kvalitāti, diviem vispopulārākajiem šīs preču zīmes produktiem – kefīram un pienam – radīts īpašais jubilejas iepakojums, kuru rotā sauklis “Svinam kopā!”.

 Jogurti un deserti – ikdienas ēdienreizēm un uzkodām

Pārsteidzoša atgriešanās – veikalu plauktos pēc 14 gadu pauzes ir atgriezies jogurtu zīmols “Zilonītis”. Gluži kā iepriekš, arī šobrīd tā receptes pamatā ir piens un pienskābes baktēriju ieraugs. Taču izskata un garšas ziņā “Zilonītis” ir kļuvis jauneklīgāks – tam ir radīts jauns iepakojuma dizains un trīs jaunas jogurtu garšas (persiku, laima un saldējuma). Tas ir lielisks risinājums ikrīta maltītēm, ēdot kopā ar brokastu pārslām vai musli, un kā veselīga uzkoda.

Augļi un ogas veido sabalansētas našķu garšas, tādēļ uzņēmums radījis vēl divus jaunus produktus – zīmola “Kārums” klāsts ir papildināts ar zemeņu bifidojogurtu, kā arī radīta jauna “Jungle Pop” apelsīnu želeja, kas nesatur taukus, kā arī ir piemērota tiem, kuri uzturā nelieto piena produktus.

 

 

 

Iesakām izlasīt Skatīt vairāk
Aizvadīts “Novada Garšas” pasākums Vidzemē
Aizvadīts “Novada Garšas” pasākums Vidzemē

Ar izzinošām meistarklasēm par veselīgu uzturu, gardiem Vidzemes ražotāju p...

Latvijā svaigpiena iepirkuma cena jūnijā samazinājās par 1,3%
Latvijā svaigpiena iepirkuma cena jūnijā samazinājās par 1,3%

Rīga, 6.sept., LETA. Svaigpiena iepirkuma cena jūnijā Latvijā bija 33,93 ei...

"Rimi": Pārtikas inflācijas galvenie vaininieki nav tirgotāji
"Rimi": Pārtikas inflācijas galvenie vaininieki nav tirgotāji

Rīga, 5.sept., LETA. Pārtikas inflācijas galvenie vaininieki nav tirgotāji,...

Septembrī aicina dot priekšroku bioloģiskajai pārtikai  un piedalīties Bio izaicinājumā
Septembrī aicina dot priekšroku bioloģiskajai pārtikai un piedalīties Bio izaicinājumā

Jau trešo gadu Eiropas Savienībā septembri atzīmē kā Bioloģiskās pārtikas m...